Телеканал «Україна» оприлюднив результати січня-лютого
За результатами січня-лютого 2009 року телеканал «Україна» посів 5-е місце в рейтингу загальнонаціональних каналів із такими показниками: рейтинг – 1,39%, частка – 7,82%. Приріст частки аудиторії склав 40%. Про це повідомляє прес-служба телеканалу.
У лютому телеканал досяг частки 8,02%, що на 5% вище, ніж у січні 2009, і на 54% вище, ніж у лютому минулого року.
Уже традиційно найбільш успішними проектами стали суспільно-політичне ток-шоу «Шустер Live» (середні показники січня-лютого досягли частки в 11,94% та рейтинга – 4,22%) і програма новин «События» із середніми показниками основного випуску: частка – 8,55% та рейтинг 3,43%. Очолив список кращих програм спеціальний випуск «Шустер Live» за участю Юлії Тимошенко 23 січня. Його частка склала 23,27%, а рейтинг – 7,08%.
Також високі показники стабільно демонструють футбольні трансляції. Футбольний матч 1/16 фіналу Кубку УЄФА «Шахтар – Тоттенгем» пройшов із часткою 12,75% та рейтингом 5,62%, показники матчу-відповіді склали: частка – 13,43, рейтинг – 4,50%.
В розповсюдженому прес-службою повідомленні також відзначається успішний старт серіальних слотів по буднях о 18:10 та 20:20. Серіал «Райські яблучка», прем’єра якого відбулася на телеканалі «Україна» наприкінці січня, пройшов із часткою 11,03% та рейтингом 3,50%. Після його закінчення в тому ж слоті стартувала багатосерійна мелодрама «Одного разу буде кохання», яка також має успіх у телеглядачів: за підсумками перших тижнів показу рейтинг 3,54%, частка 11,22%.
Прес-служба посилається на відомості, надані GFK Ukraine на 3 березня 2009 року, аудиторія 18+ у містах із населенням понад 50 тис.
Серіальний слот «Будні, 20:20», в якому вийшов серіал «Глухар», орієнтований більше на чоловічу аудиторію. На осінь заплановано показ продовження телесеріалу. Після його закінчення в цьому слоті почався прем’єрний показ серіалу «Офіцери-2».
Серед інших прем’єр січня-лютого – програма про життя зірок естради та телебачення «Зіркові зустрічі», міжнародний турнір «Зірка покеру», другий сезон документального проекту «Життєві сенсації».
Також у лютому відбулися зміни в оформленні ефіру телеканалу «Україна», в тому числі з’явилися нові ефірні заставки, приурочені до Дня Святого Валентина та приходу весни. У найближчому майбутньому вони будуть доповнені новими ідентифікаціями.
ЗАТ «Телерадіокомпанія «Україна» – один з великих національних телеканалів країни (6-е місце, за даними «ГФК-Юкрейн»). За результатами 2008 року середні показники каналу склали: частка (shr%) - 5,86, рейтинг (rat%) - 0,85 (за аудиторією 18+, 50 тис.+). У порівнянні з 2007 роком показники частки зросли на 14%, рейтинга - на 16%. елеканал «Україна» охоплює всі глядацькі групи. Мовлення – інформаційне, пізнавальне, дитяче, розважальне, художнє, спортивне. Здійснюється в кабелі, через супутник та в ефірі. Основним акціонером телеканала «Україна» є компанія Систем Кепітал Менеджмент (99,93 % володіння акцій).
http://www.mediabusiness.com.ua/content/view/14413/42/lang,ru/